1- دریافت مطلوب خدمات سلامت حق بیماراست. 2- اطلاعات بایدبه بحومطلوب وبه میزان کافی دراختیاربیمارقرارگیرد. 3- حق انتخاب وتصمیم گیری آزادانه بیمار دردریافت خدمات سلامت بایدمحترم شمرده شود. 4- ارائه خدمات سلامت بایدمنتنی براحترام به حریم خصوصی بیمار(حق خلوت)ورعایت اصل رازداری باشد. 5- دسترسی به نظام کارآمدرسیدگی به شکایات حق بیماراست.
آخرین بروز رسانی : 1403/09/06
انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود